أخبار عاجلة
30 مليار دولار في مصر قريبا.. تحرك حكومي عاجل -

بن شرقي ومحمد الشناوي حازم إمام يكشف عن إحتياجات الزمالك في الموسم القادم

بن شرقي ومحمد الشناوي حازم إمام يكشف عن إحتياجات الزمالك في الموسم القادم
بن شرقي ومحمد الشناوي حازم إمام يكشف عن إحتياجات الزمالك في الموسم القادم

حازم إمام , أكد النجم السابق في نادي الزمالك و العضو الحالي في مجلس إدارة إتحاد الكرة أن نادي الزمالك يحتاج إلى تدعيمات في الموسم القادم تحت قيادة المدير الفني الحالي جوزيه جوميز .

 

تصريحات حازم إمام
تصريحات-حازم-إمام

تصريحات حازم إمام عن نادي الزمالك

و قال عضو إتحاد الكرة في تصريحات تلفزيونية أن نادي الزمالك بيلعب كورة كويس مع البرتغالي جوميز بس عنده نواقص كتير وهي اللي مأثرة عليه في الهجوم و أنت مفيش عندك رأس حربة قوي .

و أكمل تصريحااته قائلا انا مع قرار إن جوميز يستمر الفترة القادمة في قيادة الفريق و نادي الزمالك محتاج حارس مرمى قوي ومحتاج مدافع أو أكتر و كمان محتاج وينج ليفت و أنا بتمنى بن شرقي يرجع تان ي ولازم يتم التعاقد مع راس حربة قوى بالإضافة إلى وجود اللاعب سيف الدين الجزيرى وعدم رحيله .

 

7azm emam 1

حازم إمام يتمنى ضم محمد الشناوي للزمالك

و تابع عضو إتحاد الكرة تصريحاته قائلا سيف الجزيري لازم يكمل و اللاعب حمزة المثلوثي ماشي كويس في الفيق في مركز المساااك و اللاعب حسام عبد المجيد شوية شوية بيتحسن بس مش ذنبه إنه هو فجأة لقى نفسه بقا مساك الزمالك الأساسي وهو أحيانا بيكون مش كويس بس مع الوقت بيتطور و بيتحسن.

 

محمد الشناوي
محمد الشناوي

و بسؤاله عن لاعب يتمنى أن يتم ضمه من النادي الأهلي إلى الزمالك قال افضل لاعب في الأهلي هو إما م عاشور و بما إن الزمالك محتاج لحارس مرمى أتمنى ضم محمد الشناوي .

و ختم تصريحاته قائلا لازم الموسم الجاي يبقى الدوري شكله مختلف و يبقى موسم استثنائي و هيقل عدد المباريات بـ 10 جولات علشان نكون ماشيين بشكل طبيعي زي الدوريات الأوروبية .

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

التالى خبير مصرفي: تثبيت سعر الفائدة هو السيناريو الأرجح لاجتماع البنك المركزي المصري غدا