أخبار عاجلة
اليوم.. 3 مواجهات للمحترفين في أوروبا والخليج -
أسعار الذهب اليوم الجمعة 20-9-2024.. عيار 21 بكام -

بعد تصريحات إيناس الدغيدي.. المطربة حنان: مفيش حاجة اسمها مساكنة

بعد تصريحات إيناس الدغيدي.. المطربة حنان: مفيش حاجة اسمها مساكنة
بعد تصريحات إيناس الدغيدي.. المطربة حنان: مفيش حاجة اسمها مساكنة

تحدثت المطربة المعتزلة حنان عن تصريحات الاعلامية ايناس الدغيدي الأخيرة بشأن المساكنة وعيشها مع زوجها مدة كبيرة قبل زواجهم، مشيرة إلى أنه لا يوجد في الدين الاسلامي ما يسمى بمساكنة.

المطربة حنان: ايناس الدغيدي اكيد عارفة الحرام ومش بتقربله

وقالت المطربة المعتزلة حنان في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر خلال حلولها ضيفة على برنامج قعدة ستات والذي تقدمه الإعلامية مروة صبري على قناة ألفا: المخرجة إيناس الدغيدي أكيد عارفة الحرام إيه ومش بتقرب له، ومفيش حاجة اسمها مساكنة.

105.jpg
المطربة حنان 

وتابعت المطربة المعتزلة حنان حديثها: المسلم عليه تكليف يصوم ويصلي، يا إما تمشي بباقي التكليف يا إما بلاش، وإنت عندك شروط وربنا إداك كراسة تمشي بيها وتعدي بسلام، لو إنت عايزة تؤلفي وتعملي حاجات من عندك إنت حرة، لكن تحملي العواقب لأن ربنا شايف لك الصح، وربنا سابنا مخيرين في حاجات كتير أساسها التدين وأمشي صح أو غلط.

المطربة حنان: ربنا ادانا كراسة نمشي بيها ولو عايزة تعملي حاجة من عند انت حرة

وأضافت المطربة حنان: المسلم عليه تكليف يصوم ويصلي، يا إما تمشي بباقي التكليف يا إما بلاش، وإنت عندك شروط وربنا إداك كراسة تمشي بيها وتعدي بسلام.

104.jpg
المطربة حنان 

واختتمت: لو إنت عايزة تؤلفي وتعملي حاجات من عندك إنت حرة، لكن تحملي العواقب لأن ربنا شايف لك الصح، وربنا سابنا مخيرين في حاجات كتير أساسها التدين وأمشي صح أو غلط.

مروة صبري تهاجم ايناس الدغيدي 

وخرجت مروة صبري لمهاجمة ايناس الدغيدي، فقالت:  تقولي قدام الناس كلها إنك عيشتي المساكنة! ربنا سترك متفضحيش نفسك الناس عارفة إنك جريئة بس مش للدرجة دي.. إذا بليتم فاستتروا.

وسبق وتحدثت ايناس الدغيدي عن صديقها مثلي الجنسية، قائلة: عرض زواجي من صديقي المثلي جنسيًا رفضته، هو كان صديق بره عايش في ايطاليا، وكان سنه كبير، وعارف اني عارفة، وكان عايزنى عشان ابقى رفيقة، لان سننا مش بتاع شهوة، وضحكت لما عرض عليا، ويمكن يطبطب عليا وجنبه حد تاني من جنسه، ومكانش يعرف رد فعلي وحولت الموضوع هزار، كان رجل عربي، وصديقي ورجل محترم وبيعمل خير.

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق الفراخ بكام؟.. أسعار الدواجن في بداية تعاملات اليوم الأربعاء 4 سبتمبر 2024
التالى أسعار العملات الأجنبية والعربية أمام الجنيه المصري