أخبار عاجلة
عامل يطلق الرصاص على طالب بجرجا|تفاصيل -
غداً السبت.. بدء الدراسة فى 81 مدرسة بالفيوم -

ملك زاهر: أنا شخصية حساسة جدا وبتأثر بأي حاجة عشان كدة ارتبطت بالفن من صغري

ملك زاهر: أنا شخصية حساسة جدا وبتأثر بأي حاجة عشان كدة ارتبطت بالفن من صغري
ملك زاهر: أنا شخصية حساسة جدا وبتأثر بأي حاجة عشان كدة ارتبطت بالفن من صغري

تحدثت الفنانة ملك زاهر، ابنة الفنان أحمد زاهر عن سبب اختيارها مهنة التمثيل وذلك على هامش إحدى لقاءتها، مشيرة إلى أن شخصيتها الحساسة ونشأتها في بيت فني جعلها تحب كل الاشياء التي لها علاقة بالفن.

ملك زاهر: أنا شخصية حساسة وبتأثر بأي حاجة 

وقالت ملك زاهر في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر: أنا شخصية حساسة جدا وأي حاجة بتأثر فيها عشان كدة الفن كان بالنسبالي حاجة مهمة جدا من صغري.

444.jpg
الفنانة ملك زاهر 

وتابعت ملك زاهر حديثها، قائلة: ملك زاهر: أنا كمان اتربيت في بيت فيه فن فحبيت كل حاجة ليها علاقة بالمهنة وراء الكاميرا أو قدام الكاميرا أو لبس التصوير كل الحاجات دي،  وعرفت اني عايزة أمثل لما كنت بشوف فيلم او مسلسل بيتكلن عن المحامين فأحب اطلع محامية أو عن الطب فأبقى عايزة اكون دكتورة وبعدين قولت اكيد أنا مش عايزة أشتغل ده كله أنا اكيد عايزة أبقى ممثلة.

ملك زاهر في مسلسل أزمة ثقة 

هذا وتستعد الفنانة ملك زاهر في الفترة الحالية لعرض مسلسل أزمة ثقة والذي تشارك في بطولته إلى جانب كلا من النجوم هاني عدل، إيهاب فهمي، نجلاء بدر، إيهاب فهمي، هاجر الشرنوبي، منة فضالي وعدد آخر من الفنانين، ومن تأليف أحمد صبحي ومن المتوقع أن ينال المسلسل نسب مشاهدات عالية فور طرح أولى حلقاته.

749.jpg
ملك زاهر 

وتدور أحداث المسلسل حول جريمة قتل يحاول أبطال المسلسل التخلص منها ولكن تتصاعد الأحداث ليدخل بينهم الشك والخيانة وصراعات عديدة يحاولون التغلب عليها، وتأتي أحداث المسلسل في إطار من الغموض الممزوج بالإثارة والتشويق.

ملك زاهر وموقفها من الارتباط

من ناحية أخرى، كشفت ملك زاهر عن موقفها من الارتباط، قائلة: أنا مش جاهزة اني ارتبط، أو مالقتش الشخص المناسب اللي يتساهلني لحد دلوقتي، وأنا مقتنعة جدا أن اي بنت في الدنيا حاجة كبيرة جدا خصوصا اننا عندنا حتة الأمومة والطيبة دي والحنية والعطاء فمش اي حد يستاهل، وكمان أنا عندي أب مفيش أحن منه، فأنا بشوف حنية في البيت متأكدة اني مش هشوفها برة، فلو ملقتش حد يديني الحنية دي او أكتر ايه اللي يمشيها.

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق مصر تشارك في مؤتمر الاتحاد الإفريقي لحدائق الحيوان بجنوب أفريقيا
التالى بتكلفة 20 مليون جنيه.. افتتاح أعمال مشروع إنشاء السوق الحضاري لمدينة القناطر الخيرية