أخبار عاجلة

والدة مسلم: شحت عليه عشان أربيه وبعتلي يقولي غوري من حياتي

والدة مسلم: شحت عليه عشان أربيه وبعتلي يقولي غوري من حياتي
والدة مسلم: شحت عليه عشان أربيه وبعتلي يقولي غوري من حياتي

خرجت والدة مطرب المهرجانات مسلم لتفتح النيران على نجلها، وذلك في فيديو منتشر على مواقع التواصل الاجتماعي وموقع الفيديوهات القصيرة تيك توك، مشيرة إلى أنه بعث لها رسالة "غوري من حياتي".

والدة مسلم: شحت عشانه وأنا اللي كبرته وبقى نجم 

وقالت والدة مسلم في فيديو متداول رصده موقع تحيا مصر: انا جاية اكلمكم عن الفنان اللي انتو بتحبوه مسلم ومفكرين سائله أهله وناسه، أهله بعيد عنه وأخواته بعيد عنه وأمه ست غلبانة شغالة في المنشية وشقت وتعبت عليه وشحتت عشانه مش بيسأل فيها وهو عارف انها عيانة ومتبدلة ولا بيسأل ولا فيا ولا في أخواته.

391.jpeg
والدة مسلم تفتح النيران عليه 

وتابعت والدة مسلم: ابني عاق.. بعتلي يقولي غوري من حياتي وبيهين أخوه الكبير قدام الفرقة مش عارفة أقول عن البني آدم الحقير ده أي.

والدة مسلم: شتم أخته عشان بت اسمها يارا بتبات معاه وبتلف معاه في الشوارع

واستكملت والدة مسلم: شحت عليه عشان اربيه وكل اللي فيه ده أنا السبب فيه وأما بقى نجم مش بيسأل فيا وبيشتم أخته عشان بت اسمها يارا بتبات معاه وبتلف معاه في الشوارع وبتقولي انا أبويا وأمي عارفين، ومصاحب واحد زبالة وأنا ابني صغير ماشي وراه بيجيب نسوان وحاجة مقرفة.

479.jpg
مطرب المهرجانات مسلم 

وكانت قد انتشرت منذ قليل أنباء تفيد بدخول والدته العناية المركزة وذلك بعد تعرضها لوعكة صحية شديدة منذ أيام، ورفض مسلم زيارة والدته وهي في العناية المركزة، مشيرا إلى أنه مشغول في الفترة الحالية وسيقوم بالتواصل معها هاتفيا، الأمر الذي أحدث ضجة كبيرة على مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، وبدأ العديد من الجمهور في مهاجمة مسلم.

آخر أعمال مسلم

يذكر أن آخر أعمال المطرب مسلم هي أغنية لا أبالي التي كانت طرحها مع محمود العسيلي مؤخرًا وحققت الأغنية وقت طرحها صدى واسعًا نظرًا إلى قيام الثنائي بدعايا وإعلان ضخمة للأغنية مما لفت الأنظار إليها.

وكان قد روج مسلم والعسيلي لتلك الاغنية بطريقة مختلفة وغريبة، حيث نشر مسلم شجار له مع العسيلي وظهر أنه يبدو إلى أنهم تطاولوا على بعض بالأيدي، حيث قال العسيلي  لمسلم: انت يلا بتتأخر عليا أنا طب انا هوريك، ليرد مسلم عليه: وانت بتضربني قدام خطيبتي والله لافضحك وتصدر هذا الشجار حديث مواقع التواصل الاجتماعي.

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

السابق عاجل - القضاء الأمريكي يوجه تهما جديدة للمشتبه به في قضية محاولة اغتيال ترامب
التالى وزير إعلام لبنان يرفض إخلاء مبنى الوزارة بعد ...